fredag 27 juni 2014

sanna min vän

Jag älskar den här bruden, att vara med henne, festa med henne ...allt.
Det här är ett exempel på en fest som var skitrolig. Hon och jag i mitt gårdshus,massa flum och sen kom det.. en shot för mkt.haha men det där skrattar vi åt nu.
Men va arg du va <3 vi hann inte ens ut . och va dåligt jag mådde. Helt borta var jag och jag avskyr att kräkas.tack och lov är du en sån sann vän att du skriver till rickard och ber honom komma till mig. för jag hade inte låst dörren och tydligen var det någon som knackade på dörren mitt i natten.. och jag kände mig så patetisk som bara låg där på toaletten.

här på bilden är tjejen till höger min bästa vän. hon vet allt om mig och jag älskar dig. Det är precis som vänner ska va, massa skratt, ibland smågnabb, helt wild and crazy och massa shopping.

Jag har igentligen inga problem alls att lägga alkoholen på sidan.. Men när jag kommer och tänka på hur mer spexad och crazy vi blir dom få gånger vi festar och vilka roliga historier vi kan upprepa om och om igen så tvekar jag, Vi har så klart superkul nykter också annars vore det konstigt, men att dricka i rätt sällskap är ju rätt berusning,.
Men jag är rädd för att jag ska dricka för mkt, överäta nästa dag och bli full av ångest dagarna efter.
det är så få gånger man dricker , så varför ska jag va så rädd?

Finns det någon lösning?
Att dricka bara i hennes sällskap eller inte dricka över huvud taget?
 Att testa en gång till och se om jag kan kontrollera det? Ge det en chans till, en fest som isåfall blir den sista festen med alkohol om jag inte kan kontrollera det?

osäkerheten finns hos oss alla.
Vad ska jag lyssna till? Vi vet inte för än vi har försökt. 

egentligen lever jag ett helt normalt liv.. fast med ångest över det jag äter och har inte förmågan att jämt kunna kontrollera det. Men jag har sett mig själv göra det ett flertal gånger.
Men det är fortfarande viktigt att våra val accepteras men ang det så väljer jag att inte bestämma mig än för det är för jobbigt. Usch..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar