måndag 9 juni 2014

funderingar

Natten har varit fylld av magvärk och orolig sömn. Hade ett samtal med min kära sambo igår och jag kan inte unna mig. Socker är en drog för mig. Jag vill inte må dåligt, va på dåligt humör eller slå bort hans kärleksfulla händer när dom rör min kind.

Jag hoppas att jag är påväg till ett liv utan socker.

Igår åt jag mycket äckel som jag absolut inte mår bra av. nu tog jag en kopp the med honung i men inte ens det är gott. inget är gott.
så jag tror jag ska stryka honungen med. bara ha frukt som sockerkälla.

Är inne på min första semester dag och funderar lite på vad jag vill göra denna semester. jag har pratat om att jag vill få rutin på dagen och ordning på mina saker. undrar bara hur jag ska få rutin på att lägga saker på samma ställe och hålla garderoben fin? Hahah jävla fruntimmersbestyr.
Nu har jag inte mått bra men funderar på att klicka in selma och träna henne under semestern för nu har ju jag all tid. och äter jag inte rätt så kan jag inte må bra och få henne att må bra så jag får se det lite som en morot. hon behöver stimulansen också.
har precis påbörjat att lära henne "Mums". Så hon ska slicka sig runt munnen när jag säger mums. hahaha. Fiffigt!

jag har också märkt att jag blir väldigt irreterad om det är oorganiserat eller massa saker på golvet eller om det inte finns lampor i det rum jag är i. USCH!
det tar aldrig slut på sortering och städning.

så  få ordning på mig själv och mitt ätande och träna selma är mitt mål på semestern.
puss o kram

1 kommentar: