torsdag 26 juni 2014

Ångest känslor

Det trycker i bröstet och ångesten är påväg. Jag tål inte att titta på min kropp och samtidigt som jag vill vräka i mig saker så vill jag inte äta alls.. 
Skulle hellre vilja göra mig av med det jag ätit nyss till Lunch som var en helt normal måltid .
Grönsakspytt med 2 stekta ägg och  en stekt banan. Haha jag skrattar åt vad mina smaklökar vill ha ibland. 

Jag sover oroligt, är jätte trött i kroppen och kan tänka mig att gå till sängs igen. Sen kollar jag ut och det är sol.. Så då hat jag inte samvete till att gå in heller. Så jag sitter på balkongen , halvliggandes med en viken tröja över magen så jag slipper se den.. 

Frukosten vart mysig. Tog av morotsbrödet med lufttorkad skinka på och melon till det . 
Vi har även varit ut en sväng med Selma men allt känns så omotiverade och kämpigt när det gäller motion men jag måste ut <3

Ska träna på actic med Sanna idag och det känns faktiskt ändå kul. Beror nog på sällskapet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar