måndag 23 juni 2014

botten

Jag frågade min mor om hur jag når botten som vi har pratat om.
När ska helvetet vara över?
Nu har jag gjort mitt sista äckelätande. det var planerat och upplagt och nu mår jag illa.
inte en gobit till tack. Inte en läsk till tack.
Jag är less på svällande känslor och oskön sömn. Svällande mage och magproblem.
 nu vill jag börja må bra och tänka mer på maten.
Kosten som jag kommer följa är paleo och den bästa kosten som finns.
Inga mejerier, inga spannmål, inget socker, inga höga kolhydrater.
jag kommer försöka lägga upp bilder och blogga om hur vägen till en nyktert liv går.
Följ med mig på vägen. <3

2 kommentarer:

  1. Lycka till :) ska själv lägga ner skräpmat och sötsaker nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. svårt men lika bra! :) lycka till själv du! ;)

      Radera