söndag 29 juni 2014

Paleo sushi

Asså det här är det bästa jag har gjort i matväg! 
Paleosushi men dock med lite stevia ska kolla upp vad man annars kan söta med!

Asså så jävla lowpoints och lowcarb ni bara kan tänka er !

Såhär gjorde jag'
Ett blomkålshuvud finrev jag i min matberedare . Sen kokade jag det i 5 min . Efter att det hade svalnat (medans vi gymmade ,haha skryt) så la jag blomkålen i en handduk och pressade ur all vätska över slasken. Sen blandade jag risvinäger och stevia i "riset" efter smak, la upp det på ett noriblad och tillsatte kallrökt lax, surimisticks och gurka! Massa gott :) 

Määäääätt <3

Det var kul att va tillbaka på gymmet igen , tänka sig va musik kan göra skillnad och gott sällskap så klart !:)

Nu blir det film och paleokaka!:) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar