torsdag 5 juni 2014

en bra dag

Det har varit en bra dag idag.
Trots att vi två här hemma tycker at vi plockar och plockar.

På eftermiddagen hade vi tysta leken haha, vinsten var jordgubbar.
Dom svenska jordgubbarna har kommit nu så vi köpte! Fick smaka innan också, så himla goda är dom!
så imorgon blir det jordgubbar! ;)

Barnen sover, kära wilma är hos en kompis och övernattar :)
Det har faktiskt flytit på idag, alla tre var så bra på affären, hjälpte till och sprang inte iväg. vi scannade och vägde varor och inget tjat om nånting .
så nu är helgens handlande avklarat.

Min ätstörning har fungerat bra idag, än har jag inte tryckt  i mig massa överflödiga sockerprodukter.jag äter frukt och honung och har valt att ha det så. för det reagerar inte min ångest på.
jag är inte sugen på vanligt godis eller glass heller. Hellre frusen frukt eller kall grape. Mumsigt när det är varmt :)
har firat in semestern med tacos och jordgubbsmys framför tv med min älskling. :) I en lugn lägenhet .

undrar vad det är för väder imorgon, kanske man ska ta en morgon prommis med min kära vovve?
Men nu ska vi skönheter sova <3
puss och kram

1 kommentar: