fredag 27 juni 2014

känningar

så här inne på femte dagen så är det mkt normalt att känna av vissa måenden som huvudvärk,magproblem,illamåenden och trötthet.. jodå tack alla har kommit. Men jag vet vad det beror på och jag tänker inte äta på de känslorna. Iaf inte de produkter som jag ätit med förut på känslor.

jag är vansinnigt trött men kan inte sova mera. Så jag klev upp,bloggar och har smaskat på några småtomater.

idag ska det bli picknick med Rickard och det känns mys!
Bakade en morotskaka igår och Rickard ställde sig och gjorde iordning pulled pork igår kväll. Min sötgris.
Världens bästa pojkvän.
Är så glad att jag spontant följde mitt hjärta. <3

                                                                              ett år sedan

                                                                         nu
en liten video från igår med hundbus kommer i nästa inlägg. HAHA hur man inte ska leka med min jättestora hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar