måndag 2 juni 2014

ett kort testintinlägg

Hej. Det här med blogg har inte varit min grej.
Men tänkte för min egen skull ta tag i den och skriva av mig och låta er känna igen er i mina vardagsproblem och i mina underbara stunder.

Jag heter therese och är 23 år.
men det känns som jag är 53..
Jag har en underbar sambo som heter rickard och är 39 år.
Jag älskar honom. När  blev tillsammans med rickard så fick jag en underbar familj på köpet.
Wilma, 10
Loke,8
sol,4
Jag har en hund som heter selma som är 2,5 år och jag jobbar för tillfället på simhallen i härnösand.

Vad kommer bloggen handla om? Jo:
*mitt liv när maten tar över (min ätstörning)
*mitt kärleksliv med en underbar man som är 16 år äldre.
*mitt liv som bonusmamma
*hundliv
*Musik (sjunger och spelar gitar)
*träning och kost.

Ser fram emot att skriva här. återkommer ikväll. <3


Puss o kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar