onsdag 25 juni 2014

på väg

jag känner verkligen att jag är på väg. På väg mot ett bättre hälsosammare jag.
solen skiner och Rickard är sjuk . Skitkul!
Enda dagen med sol.. varför går jag inte ut då? Kanske motivationen kommer. har iaf varit och lämnat selma på sin sista dag på hunddagiset. det märks att hon vill va hemma med oss. Innan jag fick rickard så ville hon bara springa in på hunddagis. nu vill hon bara hoppa upp i min famn . Ta mig tillbaka till husse! <3

Jag har en underbar pojkvän. Helt totalt störd och irriterande. Men jag älskar honom.
Mitt mongo.
Jag förstår inte vissas reaktion när jag säger att min pojkvän är 39 år. För mig är han 23 år.
omogen,barnslig, töntig, romantisk, kärleksfull,smart , familjekär och helt underbar. precis som mig.  ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar