onsdag 4 juni 2014

dag nr3

Hej. Idag är det tredje dagen utan socker.
Känslorna går bara upp och ner konstant. Känner mig ena stunden jätte ledsen och irriterad eller kramig.
Har iaf varit på jobbet mina 50 % och sagt hej till mamma. nu är jag super hungrig och väntar på att göra mat.
Ska försöka planera maten ännu bättre men känner ändå att jag har gjort det bra dessa 3 dagar hittills.
Jag blir så arg. Varför kan man inte bara få älska sitt land och bära svenska flaggan utan att anses vara rasistisk?
Jag kan säga att jag röstade på SD och ingen har rätt till att kalla mig rasist för det eller nazist. ni som gör det har inte alls läst på riktigt om SD .
Det finns olika typer av nationalismer , och när jag läser deras punker på hemsidan så tycker jag att det låter bra.
Vi måste värna om det vi har nu och inte ta in mer invandrare. Vi måste få satsa på våra äldre, sjukvård så att vi också kan få det bra och kunna ta hand om de vi har.
Så tillbaka med traditionell avslutning i kyrkan och låt oss gå in på ungdomsgårdar med svenska flaggan på tröjjan utan att ha förutfattade meningar. Låt barnen få vara pepparkaksgubbar.

snart får man väll inte gå ut i solen och bli brun för då är man rasistisk?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar