fredag 18 juli 2014

Sug

All mat förutom snabbmat äcklar mig. Mackor med banan på går jättebra. Frukt också. Kalla sallader med mycket gegga i också. 

Ska snart till kuratorn och här sitter jag och är jättehungrig... Fett verkar inte gå bra längre så jag är konstant hungrig med tanke på vad kolhydrater gör med min mage.
Något som är bråkigt är när man blir äcklad av mat som är bättre för en än annan mat som frestar . 

Såååå okej vi säger att jag äter en kebabrulle till middag . Vad händer sen när den är slut?! Jo jag får säkert ont i magen och mår illa. Såååå varför är jag då så sugen på något som får mig att må så dåligt?! En vattenkrasse sallad med apelsin låter fräscht men jaha sen då? Då är jag hungrig .. 

Jag vet att snabbmat inte är okej gör min mage så är jag redo att offra min helg för en kebabrulle? Tänk om det går bra då? Eller ska jag göra en plocksallad igen?! 

1 kommentar:

  1. Hej. Skit i kebabrullen. Hoppas du har det bra så här mitt i sommaren. Kram.

    SvaraRadera