lördag 9 augusti 2014

smyginlägg

Ja , det var ju så klart ett tag sen. semestern är över och jag har jobbat i några veckor.
Angående maten och måendet så har jag varierat kosten totalt. men nu börjar jag bli lite less. värmen har ju tagit över totalt så jag har inte alls velat lagat mat.
Igår kände jag att åh vad gott med riktig mat.
Vi gjorde nått så enkelt som att steka bacon med krossadetomater och ost.

Det har blivit allödeles för mkt havre, GLASS , läsk mm. nä jag mår sådär.. Så nu tänkte jag ge det en chans att få magen att svälla ner lite. Stackarn,. så nu drar jag ner på kolhydraterna och sockret iaf 6 dar i veckan.
Iaf att inte äta varje dag bara för att det är varmt . Men jag dömmer mig inte för hårt heller alls. det finns tid för allt. :)

Hoppas ni har haft det bra i sommarvärmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar