torsdag 14 augusti 2014

För mycket

Det har blivit alldeles för mkt gott.. Känns ändå inge bra. För nu är det svårt att sluta:( 
Började morgonen med en chokladboll.. Tack och lov så hejdar man sig med tanke på att det är bonusdottern som har gjort dom. Skulle bara kännas så otroligt patetiskt om man åt upp dom. Så jag funderade på om jag skulle ha gjort en egen smet men latheten kickade in och jag la mig i sängen för att tänka.. Jag kan ju gå på Willys sen jaaaaaa skit bra . Så jag började tvätta och städa köket. Men så här i efterhand så vill jag inte gå på Willys och jag vet innerst inne varför jag känner detta sug...Cola zeron igår .. Strips till middagen och massa chips. 

Åt kött till frukost och har svårt för att bestämma mig för vad jag ska välja .. Och jag tror jag väljer Viktväktarna ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar