tisdag 19 augusti 2014

Första dagen

Första dagen på en resa där man får må bra.
Och varför inte starta resan på pojkvännens födelsedag.

I början Av december började jag lära känna Rickard. En ståtlig kille med ett varmt hjärta och en hel del muskler. Han var 39 år och helt otrolgt galen. Jag såg mer och mer hur varmhjärtad han är. Och charmen i hans ögon och handlingar. 
Du gjorde svåra stunder i gårdshuset till bättre stunder och stöttade mig trots att vi än i te var ett par . Sen kom det, charmen hahah. Du spelade Linus svenning med utan dina andetag och blinkade med dina fina ögon. Vadå shit raggar han på mig  nu?! 
Du räknade sekunder med mig till 60 i mina ångestattacker och kom på lomange om du märkte att jag var ledsen. Du är helt underbar för du accepterade mig som person och som tjej och vad jag behövde.jag visste att det var något extra men när du klev upp från folksamlingen du satt mitt i på Svenssons och kom fram och kysste mig passionerat så visste jag att jag var kär. Du charmar mig, uppskattar mig, uppvaktar mig och visar mig varje dag dina känslor för mig. 
Jag älskar dig  och du är helt otrolig och min snygging



Hej kärlek hej ***** hej då för mkt bröd, hej välmående 

Jag är redo. Jag vill inte ha nå mera. Ingen förbjudna saker men det här håller inte längre . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar