måndag 7 juli 2014

Perfekt?

Hur är man perfekt?  Läste en hälsotidning och började grimasera och svära när jag läste om alla människor som jag påstår tro vara perfekt , äter ren kost, tränar massor, mår så bra på lchf, har inga problem med kosten och gääääääärna njuter av em. hamburgare med strips och sen är perfekt nöjd! Jävla typer.. Så nu ska jag också bli perfekt för det verkar ju va så himla toppnotch!!

Ja men  vad är perfekt för mig då?! Hur är man perfekt? 
Bra tips jag hittade i tidningen var tex som att ge sig själv en timme per dag med avstängd mobil och bara tänka på sig själv.
Sen en promenad med Selma varje dag har jag faktiskt en önskan om att bli bättre på. 
Jag tror att två till tre träningspass i veckan är bra för mig, lagomt är bäst och perfekt! 

Sen det här med kosten. Jag tror också på en ren kost , men. Ad är det som är så fel att unna sig ibland, men har man inge behov så är det väll bra ...KUL FÖR ER !

Åh jag ska också bli perfekt !!om jag nu inte redan är det ?
Att vara perfekt för sig själv måste va att göra saker och äta saker man själv mår bra av och priotera det och överväga konsekvenserna?!

Är du perfekt? Eller vad är perfekt för dig?

1 kommentar:

  1. normen förändras hela tiden och något som ändras kan inte bli perfekt.

    SvaraRadera