tisdag 1 juli 2014

Stor hoodie

Idag var jag och sambon på gymmet , kändes väll helt okej ;-) 
Sen när vi kom hem bestämde vi oss för att åka till Högakusten och gå på deras lekpark . Full fart med att duscha och göra matsäck , där någonstans kom jag på mig själv dra in magen och fick tungt att andas. Sen kom äckade hatkänslor över min kropp. Hade god lust att stoppa ett par fingrar och göra mig av med någon fel ingrediens som inte ens fanns där.. Men ångest och hatkänslor mot mig själv fanns där. Det enda i klädväg som fungerade för att slippa se min mage var rickards hoodie som är alldeles för stor.. 
Med Lite bra musik i bilen och att slippa se magen så vart jag på bättre humör och kunde lämna tröjan i bilen.. Men lite ångest finns kvar än. 

Wilma åkte ruschkana med Selma och Loke studsade överallt . Rickard fick agera "på puttare"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar