onsdag 9 juli 2014

Arga tår

Det är ju ganska faschinerande det där med alla punkter vi har i fötterna och vad de betyder?! Medans Japan Jocke bröt till ryggen och drog och knåda fötter så tröck han mellan lilltån och ringtån.. Aj?! 
Varför gör de ont där Jocke? Har alltid haft ont där ! Jo du Therese du har mycket aggression ! Jag ska lära dig hur du blir av med den. Okej så jag har alltså arga tår?

Fick också lära mig lite Qigong som jag kan göra på morgonen och sen lös han med lampan i mitt tredje öga . För att få ljus i deppigheten . Det kanske jag har sagt ?!

Snart är semestern slut men det gör inget. För vi har varken en bil som vill starta när vi vill och ska hem eller massa pengar att spendera har vi inte nä! Så i sköna värmen går vi gärna inte till smitingen så vi håller oss inne. Vi la oss ute i skuggan en stund iaf! Vi älskar hästar, speciellt bräms och flugjävlar!
Som Jocke säger , det kunde ha varit värre! Vi kunde faktiskt varit utan armar att fäkta med och utan ben att springa därifrån med?! 

Puss puss! Gladare_tjej90 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar