torsdag 17 juli 2014

Jag och det, ensamma

Imorse sov jag till åtta, 11 h sömn. Dags för frukost . Det var bara det och jag , en surdegslimpa och kalkon .. Saaaaatan va gott det var. Rostade 2 st och började med två orostade med smör. Sen kom jag på briljanta iden att ha banan på för det älskar jag, 6 mackor , 2 bananer och 2 kalkonskivor senare så var jag mätt.. 
Men friden att äntligen få sätta sig själv och äta något svingott! Har ni upplevt det? Jag hade längtat så. "Förr" så räckte inte 6 mackor.. Men nu gjorde det det och jag bestämde mig för att inte få ångest och inte köpa hem så mycket bröd när jag ska va ensam.kontrollen över min egen hunger och sug börjar komma och trots dessa 6 mackor så är jag ändå nöjd över mig själv.

Just nu önskar jag bara att allting kan sluta lukta illa. Jag blir tokig! Usch min näsa gråter.

Jag har iaf beslutat mig för att sluta med alkohol. Jag tycker inte att det är gott längre så jag lägger ner det och jag gillar inte att bli berusad/full längre <3 det är inte värt måendet. Jag blir hellre dålig på en pizza än alkohol och jag blir jävligt dålig på en pizza.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar