torsdag 11 september 2014

Värk och svek från begärets sida

Det värker bak i svanken och trycker under magen!!! Vanligt /ovanligt?! Än så länge känner jag mest bara värk ibland och knappt nått illamående! Hurra! 
Men jag glädjs.

Tänker på det lilla knytet där inne och känner mig väldans förväntansfull . 
Önskar mig själv lugn och ro nu så jag kan njuta av att tiden går sakta. 

I mitt huvud snurrar tankar konstant., men va inte oroliga. Det ordnar sig! 
Men det påverkar folk och liv runt om mig  :-( 
Glömmer svara på saker och blir som lite borta. 

Imorgon blir det löshår med clips ska bli spännande !!

Hur går det med maten då undrar nu kanske?jaaa.. Den måste jag nog fundera över .. Den har mer makt över mig än jag över den just nu. Jag vet vad jag vill ... Jag måste bara bestämma mig .
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar