lördag 20 september 2014

Balkonghäng

Hej , här på balkongen sitter jag och min gräsmatta... Nej! Jag menar Selma. 
Vi har nyss gått ut och hennes analsäcksinflamation gör henne tokig ute i fuktigt gräs .. Och hon gör alltid sina behov i gräset. 
Så det blir en balkongdag , varvat med tratt , gräsdtädning och virkning tror jag!:)
Sitter också och längtar efter lönen som en dåre , 1100 kr fattigare igår pga veterinär ! Men vad gör man inte för tösen ?

Hon vill inte leka bara sitta och glo och det passar mig ganska bra idag

Maten går upp och ner som vanligt trots uppfostring och bra tankar . Men tyvärr så blir det enkelt så när det är drama runt en. Saker som händer hela tiden gör att jag tappar "förståndet" och äter det jag verkligen vill ha.trots att jag pratat med folk och kurator . 

Graviditeten gör mig trött , somnade sju igår , vaknade 22 var vaken en timme och sov sen till 07. 
Det är inget fel med att inte förstå. Men jag förstår inte riktigt att jag är gravid. Folk och vänner runt mig är helt lyriska när det handlar om bebisar och kollar klipp och blir tårögd. Jag älskar vad som komma ska men ibland kanske hormonerna också gör att jag inte känner  vissa känslor när jag kollar och läser. Men ser jag en bebis och om jag tänker på det i ett lungt tillstånd så pirrar det i mig och jag blir lycklig. Men som sagt det är väll inte lätt när det alltid sker något runt omkring mig. 

Men jag myser nu så det är ju bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar