lördag 18 oktober 2014

Liv i magen

Det rör sig I magen, jag är i vecka 22 och jag mår oförskämt  bra. Visst mådde jag också illa och så I början men inte  som jag tycker var märkvärdigt  alls. Det är helt underbart, när h*n rör sig, pekade med finger på ultraljudet, hade armen  likadan som jag över huvudet och att bara få se livet som mår bra I min mage bland all bea , Kokosmjölk och kebab. Haha. 

Vi mår bra här  hemma trots förkylningar.

Ätit  har vi varit eh... Duktiga på. Men det har varit smaskigt och har faktiskt ingen ångest än. Livet kan få innehålla en kebabrulle 3 ggr om året ;) 

Nu ska jag mysa sönder min älskling, pappas till Barnet, världens finaste 

1 kommentar:

  1. Hej! Hittade en bild som fick mig att tänka på dig ;)
    http://www.pleated-jeans.com/wp-content/uploads/2014/10/picdump-1212-28-1.jpg

    Kom inte på någon annanstans som jag kunde skicka länken:P

    SvaraRadera